? ??????????????Blue Abstract Spiral? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (51 Ratings)??1 Grab Today. 9454 Total G
rabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Steelers Super Fan? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (171 Ratings)??1 Grab Today. 13602 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructio CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

My Physolophy

My Physolophy

Monday, August 3, 2009

Ku Ingin Kamu

Lagu ini daripada seseorang yang menujukan kepada aku.aku macam rasa bahagia sangat bila tahu yang ini adalah sebahagian dari luahan hati dia.first time dia nyanyikan aku menangis sebab rasa macam diri ini dihargai sangat.so aku nak kongsi dengan anda semua.lagu ini dinyanyikan oleh romance.tajuknya ada dekat atas.aku bagi lirik sahaja lagu carilah sendiri.

Demi semua yang aku jalani bersamamu,
Ku ingin engkau jadi milikku,
Ku ingin kau disampingku,

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta,
Dan hanya dirimu yang bisa,
Membawa syurga dalam hatiku,

Ku ingin kau menjadi milikku,
Aku akan mencintaimu,
Menjagamu...selama hidupku,
Dan aku kan berjanji,
Hanya kaulah yang kusanyangi,
Ku akan setia disini
Menemani.......

Sentuhanmu bagaikan tangan sang dewi cinta,
Yang menghiaskan bunga asmara,
Dan membuatku tak kuasa,

Setiap arung gerakmu,
Tersimpan dihati kecilku,
Bahawa dirimu terindah untukku,

Selama ku masih bisa bertahan,
Selama ku masih bisa bernafas,
Selama tuhan masih mengizinkan,
Ku ingin selalu menjagamu.

Hayati lagu ini dan kalau rasakan ianya amat bermakna,kongsikan dengan teman istimewa anda semua.

0 comments: