? ??????????????Blue Abstract Spiral? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (51 Ratings)??1 Grab Today. 9454 Total G
rabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Steelers Super Fan? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (171 Ratings)??1 Grab Today. 13602 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructio CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

My Physolophy

My Physolophy

Sunday, June 21, 2009

Special Day!!!!

sebelum itu ,aku nak mengucapkan Happy Birthday And happy fathers Day to my beloved dad,Mahta bin Hashim.special sngt sebab tarikh hari lahir ayah aku 21 jun.ada macam-macam hikmah disebalik hari ini.antaranya:
-Hari Bapa
-Hari penutp bagi bintang Gemini (birthday aku pembuka gemini k)
-Hari Ahad (cutilah katakan)
rasanay itu sajalah yang specialnya.saja buat gempak sikit.tapi disebalik kegembiraan ini aku teringat pada ,mak angkat aku iaitu jiran aku yang telah kembali kerahmatullah pada tarikh yang sama.sudah hampir 8 tahun dia meninggalkan keluarganya dan aku juga.terasa sangat kehilangan dia.aku berdoa agar dia dicucuri rahmat oleh allah dan ditempatkan bersama dengan orang yang beriman.tapi walaubagaimanapunhari ini tetap cool dan untuk ayah...ejal sayang sangat deat ayah.ayahlah orang yang terbaik buat ejal dan moga ayah kekal sihat.....I LOVE U DAD

0 comments: