? ??????????????Blue Abstract Spiral? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (51 Ratings)??1 Grab Today. 9454 Total G
rabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Steelers Super Fan? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (171 Ratings)??1 Grab Today. 13602 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructio CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

My Physolophy

My Physolophy

Sunday, July 12, 2009

Apalah yang kurangnya....

saat aku menulis blog ini,aku baru je sampai di kolej dari kampung halaman di johor bahru.alhamdulliah segalanya berjalan lancar.hari ini juga kawan baik aku balik kesabah kerana sudah menghabiskan cuti semestarnya.rindu pula aku padanya sebab dah lama melakukan pelbagai aktiviti bersama darilah jalan sampai tengok transformers dan ice age berkali-kali.kebetulan aku nak mengucapkan tahniah pada produksi tramsformers kerana melahirkan satu filem yang benar-benar berkualiti tanpa cacat celanya dan pengamatan aku pada filem tersebut adalah hampir sempurna dan cerita yang paling terbaik sepanjang hidupku.aku memberikan 5 bintang KEATAS pada filem tranformers sebab kehebatan perjalanan dan terdapat pelbagai unsur perasaan diselitkan.dan pada filem kartun ice age,ia merupakan kartun yang amat menghiburkan dan 5 bintang untuk filem ice age.tiada kesudahan lawaknya yang membuatkan boleh terkeluar isi perut kerana lawaknya yang memang menghiburkan.so bagi aku amatlah rugi pada anda-anda yang tak menonton filem-filem ini diwayang sebab ia amat menghiburkan dan kenikmatannya amat dirasai walaupun berbelanja lebih.so kalau setakat tengok dekat dvd ke,download ke memang anda semua tak dapat merasai kenikmatan transformers.memang rugi yang amat.
tapi bukanlah itu yang aku nak kongsikan tapi hanya sedikit permasalahan aku dengan ahli kelaurga terdekat yang tak senang melihat aku berkawan.seperti yang pernah aku ceritakan dulu,aku tak tahu kenapa dan mengapa mereka-mereka semua itu tak suka melihat aku berkawan.so aku dah tak tahu nak cakap apa sebab mereka semua dah mendorong aku membuat keputusan untuk menghargai hubungan persahabatan dari hubungan kekeluargaan.bagi aku sebagai ahli keluarga mereka-merekan pelru menyokong aku dalam keputusan yang aku buat.aku tak merasakan semua itu salah dan masih lagi rasional.mengapa ianya perlu diperbesarkan.kadang kala pemikiran kita perlu berubah dan kita perlu mendengar atau kadang kala akur jika keputusan kita itu bukanya sentiasa betul.kalau kita dilahirkan dalam keadaan yang sentiasa betul jadi bolehlah digolongkan seperti maksum,yang tidak mempunyai cacat celanya dan dilindungi dari melakukan dosa.tapi hakikatnya kita adalah manusia yang pasti membuat kesilapan.jika kita tak cuba mencambil setiap pandangan mata orang pada diri kita,adakah layak dipanggil matang.fikirkan sendiri dan tanya pada diri dan hati adakah benar apa yang kita buat itu.
jadi aku hanya mengharapkan hubungan yang ada ini janganlah dikeruhkan oleh sifat-sifat yang tidak matang dan fikirkan secara dewasa setiap masalah.dan daripadaku,jadilah manusia yang sentiasa sedar akan kekurangan dan bukannya menjadi manusia yang bangga dengan diri sendiri alukerana lama kelamaan orang akan mula hilang rasa hormat sebab terlalu ingin berada diatas.....

0 comments: