? ??????????????Blue Abstract Spiral? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (51 Ratings)??1 Grab Today. 9454 Total G
rabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Steelers Super Fan? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (171 Ratings)??1 Grab Today. 13602 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructio CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

My Physolophy

My Physolophy

Wednesday, June 17, 2009

Mengapa Belum Hadir

setiap manusia pasti mahukan dirinya dicintai dan mencintai.tapi kenapa ada juga lelaki seperti saya masih mencari cinta sedangkan hukum alam sekarang mengatakan wanita lebih ramai dari lelaki.jika kita berpandukan pada falsafah itu,pasti tidak ada masalah untuk mencintai seorang wanita.tapi kenapa juga terjadi sebab hampir 70% (sumber dari kajian professor J.millcand miller dari universiti di amerika) lelaki didunia adalah membawa orientation sebagai biseksual dan gay.jika kita rujuk kapada falsafah itu tadi,pasti tiada masalah sosial ini berlaku dan jumlah lelaki yang kian berkurang ini dapat menampung jumlah wanita.
tetapi bukan itu yang aku nak bicarakan disini cuma kenapa aku masih lagi tidak mendapat seorang wanita yang benar-benar ingin aku cintai.jika aku nak berkenalan dengan seorang perempuan,sekali dah berpunya.melepas aku.aku pun dah berfikir-fikir apalah nasib aku masih tak dpat lagi seorang wanita yang ingin mencintai dan dicintai.apalah kekurangan aku sampaikan masih hidup kekosongan macam ini.bila tengok pada rakan-rakan lain,bertukar pasangan macam tukar baju.aku nak bercinta pun macam tak dapt.apalah nasib aku ini.kadang kala rasa hidup membujang sampai mati.tapi apakan daya setiap manusia ingin mempunyai zuriat.aku tension kadang-kadang.apa yang pasti bertawakal sahajalah.jika ada jodoh adalah jodoh..kalo tak ada menganga sampai mati.hidup bersendirian......

0 comments: