? ??????????????Blue Abstract Spiral? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (51 Ratings)??1 Grab Today. 9454 Total G
rabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Steelers Super Fan? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (171 Ratings)??1 Grab Today. 13602 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructio CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

My Physolophy

My Physolophy

Thursday, May 7, 2009

C.I.N.T.A................................

satu perkataan yang amat lakonik and abstrak untuk ditafsirkan.cinta juga mempunyai pengaruh dan mempengaruhi hidupan alam ini.setiap individu pasti mempunyai tafsiran sendiri mengenai cinta.ada yang mengatakan cinta itu indah,membahagiakan,amt menyentuh dan pelbagai lagi.tapi mengapa ada yang mengatakan cinta itu menyakitkan,merosakan dan pelbagai lagi.jadi hanya setiap individu itu sendiri dapat menafsirkan bagaimana cinta itu.tapi bukanlah itu yang aku mahu persoalkan disini cuma sekarang tidak mempercayai apa kuasa cinta pada kehidupan kita.kata orang cinta itu membahagiakan.contoh dalam perkahwinan,mesti perlukan cinta untuk memupuk kasih sayang.bagiku cinta tidak menjamin kebahagiaan kerana bolehkah kita sebagai manusia hidup bedasarkan cinta semata-mata tanpa duit.jadi didalam perkahwinan bagiku duit yang amat penting dan daripada duitlah baru boleh memupuk cinta.jadi cinta bukanlah benda yang penting didalam hubungan kekeluargaan dan kita sebagai masyarakat tidaklah perlu menyalahkan jika seorang lelaki atau wanita berkahwin dengan oang lebih tua sebab mereka ada wang.itu yang paling penting.
cinta juga bagiku merupakan benda yang amat berisiko.jika kita merasai keindahannya,mungkin kita akan dapat merasai kenikmatan yang amat dalam.dan jika kita dilukai oleh cinta, pasti kita akn terluka yang parah.bagiku pada ketika ini cinta amatlah menyakitkan kerana aku telah dilukai cinta.jadi bagiku biarlah cinta itu pergi selamanya dan datang bila tiba masanya.jika setiap manusia ini menghargai cinta, pasti kekecawaan itu tidak akan lahir.jadi pesananku hargaiilah cinta jika anda merasai cinta itu amat penting.dan bagiku cinta adalah benda yang tidak penting kerana yang paling penting adalah perhatian dan duit.sekian

0 comments: