? ??????????????Blue Abstract Spiral? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (51 Ratings)??1 Grab Today. 9454 Total G
rabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Steelers Super Fan? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (171 Ratings)??1 Grab Today. 13602 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructio CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

My Physolophy

My Physolophy

Tuesday, April 14, 2009

Wan Abdul Aziz Bin Wan Jusoh


wan abdul aziz bin wan jusoh merupakan kawan baik aku.nama timangan dia aim.kalo anda baca 'PERSAHABATAN',anda akan mengingati siapakah insan ini.nama bapa kepada aim ialah wan jusoh bin wan mamat yang berasal dari kuala terengganu, terengganu darul iman.ibu kepada aim ialah zabedah binti nazar.tapi ibunya telah meninggal pada hari jumaat, 21 jun 2001.ibunya meninggal pada tarikh lahir ayah aku.aim mempunyai 5 orang adik beradik.3 orang kakak dan seorang abang.aim merupakan anak bongsu.kakak sulungnya bernama wan juzaidah dan telkah mendirikan rumah tangga bersama mohammad halim bin abd rahman dan mempunyai 3 orang zuriat iaitu amir adam,aliah aisyah dan alif adam.kakak yang kedua bernama wan hasnah,abang yang ke3 bernama wan abdul mutalib dan kakak yang ke4 bernama wan siti hazar.kalau anda merupakan kawan saya di laman web bebas,anda akn mengenal mereka.aim dilahirkan pada 17 disember 1987 di pahang.aim mendapat pendidikan awal di tadika KEMAS air bemban,kulai.kami mendapat pendidikan diradika yang sama tetapi aku masuk pada umur aku 5 tahun.kemudian aim meneruskan pembelajaranya di sekolah jenis kebangsaan cina air bemban.aku pula di sekolah kebangsaan air manis.selepas itu,aim meneruskan sesi pembelajaran di sekolah menengah kebangsaan kelapa sawit.setahun di sek. men. kelapa sawit,dia berpindah mengikut aku bersekolah di sek. men. agama arab alquran waddin, johor bahru.setakat ini yang ingin aku perkatakan bahawa persahabatn aku bersama aim bermula sejak kecil lagi.di sek men kami nerkongsi kesusahan,kesenangan dan masalah yang sama.pada tahun 2005, kami berpindah ke sek.men. keb. tunku abdul rahman putra (x-school que haidar n mawi).kami ditempatkan dalam kelas yang sama iaitu 5 teknik 2.selepas menduduki spm,kami berdua bersama membuat keputusan untuk meneruskan sesi penbelajarn kami ke tingkatan 6.selama 2 tahun kami bersama mengambil bidang kemanusiaan keagamaan di kelas 6 rendah 5 dan 6 atas 5.awal tahun 2007,kami bekerja untuk mencari pengalaman di Seagate.aim ditempatkan di department plating dan aku di department aluminium(grind).selepas mendapat keputusan melanjutkan pelajaran di universiti,aim melanjutkan pelajaran di universiti malaysia sabah dalam bidang ijazah hubungan antarabangsa.aku masih lagi bekerja di seagate dan selepas sebulan aim di UMS,aku melanjutkan pelajaran di kolej lagenda,negeri sembilan.
semenjak dari bulan 7 2007,kami berpisah dan membuat haluan masing-masing.dan kadang kala aku terasa rindu dengan aim sebab aku sudah hampir 20 tahun berkawan dengan dia.tapi aku sedar ini hanyalah sementara.jika anda dapat bayangkan,betapa kukuhnya persahabatan kami berdua.walaupun kadang kala ada juga pergaduhan atau perselisihan pendapat,tetapi aku dan aim tidak pernak berputus tali persahabatan.aku ingin mengigatkan pada anda semua,persahabatan amat penting.jadi inilah serba sedikit latar belakang kawan karib saya.

0 comments: